Altınyıldız Classics yurt dışına Romanya’yla açıldı!

Altınyıldız Classics, yurt dışındaki ilk iki mağazasını Romanya’nın başkenti Bükreş’te, Sun Plaza ve ParkLake AVM’de açtı

Boyner Grup çatısı altında moda perakendeciliği alanında hizmet veren BR Mağazacılık, Avrupa’daki ilk kapısını Romanya’nın başkenti Bükreş’te, Altınyıldız Classics markasının uluslararası açılımı olan AC&CO mağazasıyla yaptı.

Bükreş’in güneyinde konumlanan Sun Plaza AVM içerisinde hizmet vermeye başlayan AC&CO mağazası, takım elbiseden dış giyime, casual stilden smokine, günümüz erkeğinin tüm gardırop ihtiyaçlarını karşılayan zengin hazır giyim ve aksesuar koleksiyonuyla, Altınyıldız Classics’in kaliteli üretim ve ulaşılabilir fiyat politikasını Romanya’ya taşıyor.

Bükreş Sun Plaza’da 1 Aralık 2017 tarihinde kapılarını açan AC&CO mağazası, BR Mağazacılık’ın uluslararası pazarlarda hızlı ve etkili büyüme stratejisi kapsamında attığı ilk adım olurken; önümüzdeki üç yıllık dönemde ülkedeki satış ağını 15 mağazaya çıkarmayı hedefleyen marka, 14 Aralık 2017 tarihinde ise yine Bükreş’te, bu kez ParkLake AVM’de konumlanan ikinci mağazasının açılışını yaptı.

2011 yılında kurulan ve altı yıl içerisinde yurt içinde 300 lokasyona ulaşarak yurt içinde belirli bir yaygınlık seviyesini yakalayan BR Mağazacılık, günümüz perakende sektöründe Türkiye’nin en hızlı büyüyen markalarının başında geliyor.

Altınyıldız Classics’in uygun maliyet yapısı sayesinde, kaliteli ve trend ürünleri ulaşılabilir fiyat ve başarılı kampanya yönetimi ile müşterisiyle buluşturarak bu hızlı büyümeyi sağlayan BR Mağazacılık, 2017 itibariyle yurt dışı açılımlarını başlatırken; Atınyıldız Classics’i bir dünya markasına dönüştürmek vizyonuyla yola çıkıyor.

Öncelikli olarak Türkiye’ye yakın pazarlara fokus olan marka, Rusça konuşan ülkeler ve Orta Doğu’da bayilik kanalı ile büyüme planlıyor.

Romanya’nın ardından İran’da da 40 mağazalık bir sözleşme ile hızlı aksiyon aldıklarını; Azerbaycan ve Kazakistan da çok yakında mağazalar açacaklarını belirten BR Mağazacılık Uluslararası Operasyonlar ve Satış Direktörü Osman Çavuşoğlu: “Önümüzdeki üç yıl içerisinde Rusya, Türki Cumhuriyetler, Orta ve Doğu Avrupa, Kuzey Afrika ve Ortadoğu ‘da mağazalar açarak hızla yayılmayı ve marka bilinirliğini arttırmayı hedefliyoruz. Altınyıldız Classics koleksiyonlarının yurt dışındaki satış ağını 2020 yılı itibariyle 50 mağaza ile 100 satış noktasına taşıyacağız ve bu yatırımlar neticesinde 120-150 milyon TL ek ciro yaratacağız.”

Aynı zamanda ABD pazarını da yakın takibe alan ve oluşacak fırsatları takip eden BR Mağazacılık, daha büyük resimde ise üretim, istihdam ve ihracata katkı sağlamayı amaçlıyor.

Haber kaynağına ulaşmak için tıklayın

190
Ve Artan
Mağaza
1250
Den Fazla
Çalışan
2000000
Mutlu
Müşteri