Perakende Güneşi 2016 Ödül Sahipleri Bir Araya Geldi

Perakende sektöründe başarılı çalışmalara imza atan sektör temsilcilerine ve kurumlara verilen Perakende Güneşi Ödülleri’ni 2016 yılında almaya hak kazanan isimler bir araya geldi. Sektörün önde gelen şirketleri 2017 beklentilerini ve hedeflerini paylaştı.

Her yıl başarılı ve özgün çalışmalarıyla sektörün gelişimine katkıda bulunan kişi ve kurumlarının ödüllendirildiği sektörün en prestijli ödülleri olan “Perakende Güneşi Ödülleri”nin 2016 yılı ödül sahipleri 19 Ocak 2017’de Suat Soysal ve ATÜ Duty Free İş Destekten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Pınar Şener Harputlu’nun ev sahipliğinde buluştu.

Karaköy’deki Ferahfeza’da 19 Ocak 2017’de düzenlenen etkinliğe ödül sahiplerinden: Yaşam Boyu Başarı Ödülü sahibi Tekin Acar (Tekin Acar Cosmetics Yönetim Kurulu Başkanı) Perakendeye Katkı Ödülü sahibi Kubilay Özerkan (Metro Toptancı Market Türkiye Genel Müdürü) ATÜ Özel Ödülü sahibi Tasarım Tomtom Sokakta / Tomtom Gardens adına Krea Gayrimenkul Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Kodal ile Moda Tasarımcısı Bahar Korçan ve Manner İstanbul Tasarım Yönetimi Ayşegül Temel, En Başarılı Sosyal Medya Kullanımı Ödülü sahibi Altınyıldız Classics adına Özge Canevi (Altınyıldız Classics Kurumsal İletişim Yöneticisi) ve En Başarılı İnsan Kaynakları Uygulaması Ödülü alan İpekyol/Ayaydın-Miroglio adına Yasemin Avcı (İpekyol/Ayaydın-Miroglio İK Direktörü) katıldı.

Toplantının açılış konuşmasında katılımcılara teşekkür eden Suat Soysal ödüllerle ilgili düşüncelerini ve perakende sektörünün 2017 öngörüsünü yapmaları için sözü ödül sahiplerine bıraktı. Soysal, toplantıda ayrıca Perakende Günleri’nin 17’inci organizasyonunun 29-30 Kasım 2017 tarihlerinde yapılacağını söyledi.

Anneler günü etkinliğimiz sosyal medyada çok ses getirdi.

Perakende Güneşi Ödülleri’nde En Başarılı Sosyal Medya Kullanımı Ödülü sahibi olan Altınyıldız Classics adına şirketin Kurumsal İletişim Yöneticisi Özge Canevi toplantıya katıldı. Canevi, sosyal medya tüketiciye ulaşma anlamında önemli bir noktaya geldi. Bir erkek giyim markası olarak sosyal medya zor bir alan ancak işinizi aşkla sahiplenirseniz yaratıcı ve sürdürülebilir fikirler kendiliğinden geliyor. Örneğin; Anneler Günü’ne özel bir etkinlik yaptık ve insanlara annenin telefonunda ne olarak kayıtlısın diye sorduk. İnanılmaz bir etkileşim oldu. Çok farklı yanıtlar aldık. Oğluşum diye kaydedenlerin çoğunlukta olduğunu gördük. Hatta kendi aramızda projenin adı Oğluşum olarak kaldı.

190
Ve Artan
Mağaza
1250
Den Fazla
Çalışan
2000000
Mutlu
Müşteri